سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 46
نویسنده : مشاور

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، سامانه ای است که توسط سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور کار شناسی ارشد 97طراحی شده است.  داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97، باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ابتدا کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد 97 را خریداری کنند و سپس با مراجعه بی سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام خود را انجام دهند.

 

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید

اولین قدم) کارت اعتباری برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 را خریداری کنید.

دومین قدم) از عکس پرسنلی خود یک اسکن تهیه نمایید.

سومین قدم) وارد سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 شوید و با وارد کردن سریال کارت اعتباری خود صفحه وارد کردن اطلاعات برای شما نمایان می شود.

چهارمین قدم) پس از بارگذاری عکس پرسنلی و پرکردن اطلاعات ثبت نهایی را انجام دهید

نکته مهم! دقت کنید حتما معدل خود را درست وارد کنید. زیرا معدل مقطع کارشناسی در نتیجه کنکور کارشناسی ارشد تاثیر می گذارد.

تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

قبل از ورود به سامانه انتخاب رشته مدارکی را که احتیاج دارید آماده کنید.

1) اسکن عکس پرسنلی

2) برای اطمینان از صحت مشخصات ثبت نامی(مانند شماره ملی و مشخصات شناسنامه) بهتر است در هنگام ثبت نام اطلاعات را از روی شناسنامه و کارت ملی وارد کنید.

3) اگر فارغ التحصیل شده اید، معدل خود را از روی مدرک کارشناسی وارد کنید.

4) اگر هنوز دانشجو هستید و در حال تحصیل می باشید، فرم مخصوص ميانگين تعداد واحدهاي گذرانده دانشجويان سال آخر دوره هاي كارشناسي متقاضي شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته) که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد را به امضا و تایید اداراه آموزش کل دانشگاه خود برسانید و معدل ذکر شده در آن فرم را به عنوان معدل مقطع کارشناسی خود در فرم ثبت نامی خود در سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 ثبت کنید.

 

تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 به مانند سال های اخیر پیش بینی می شود که در دهه اول اذر ماه صورت گیرد. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97، باید در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش  www.sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. معمولا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یک هفته است که با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حدود 10 روز طول می کشد.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

در کل دوره ثبت نام یعنی تا زمانی که سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باز و فعال است و داوطلبان کارشناسی ارشد می توانند ثبت نام خود را انجام دهند، کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند و در صورت وجود نقص یا اشتباه، آن را اصلاح کنند.

 

در صورتی که مهلت ثبت نام تمام شده و متوجه اشتباهی در ثبت نام خود شدید، می توانید در زمان توزیع کارت ورود به جلسه با مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص، اشتباه خود را اصلاح کنید.

 

علاوه بر آن در صورتی که معدل خود و یا دانشگاه محل تحصیل خود را اشتباه وارد کرده باشید می توانید در زمان انتخاب رشته، آنها را اصلاح کنید.

 

برای مشاوره جهت انتخاب اطلاع از سایت ثبت نامکارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com